как да използвате Google Hotel Ads

Как да използвате Google Hotel Ads, за да привлечете повече резервации?

Последвайте ни

Платформата на Google предоставя множество различни възможности за бизнесите да рекламират своите продукти и услуги.  По този начин достигат по-лесно до своите таргет клиенти. Един от най-популярните и най-широко използвани инструменти на платформата са Google рекламите. Също така, SEO оптимизацията, в която и множество хотели инвестират. Тя е още една отлична възможност да се класирате на челни позиции в търсачката и да осигурите повече директни резервации за вашия хотел. Но знаете ли, че технологичният гигант има специализиран инструмент за хотели? Това е Google Hotel Ads. Научете какво представлява и как да го използвате по най-добрия начин. За да ви помогнем, сме обобщили всичко, което трябва да знаете за Google Hotel Ads в следващите редове.

Какво представлява Google Hotel Ads?

google hotel ads
Когато им предстои пътуване, потребителите най-често използват Google. С цел да открият най-подходящото място за техния престои. Ако напишете в търсачката “хотел в Добринище”, например, освен платените реклами и органичните резултати, в търсачката се визуализират и резултатите от Google Hotel Ads.

В зависимост от вида на устройството, което използвате, се показват няколко предложения за хотели заедно с техния рейтинг, цена на нощувка и интерактивна карта, която позволява да разгледате всички места за настаняване в района. Също така, платформата предлага възможността да изберете дати на престоя, брой на гостите, както и различни опции за филтриране. Така потребителите могат да открият подходящия хотел, отговарящ на техните основни изисквания и когато го изберат, те ще бъдат директно пренасочени към уеб сайта на хотела или сайт за резервации, с който хотела си партнира.

Google Hotel Ads също се появява и когато потребителят потърси конкретен хотел по име. Резултатът се визуализира в дясната страна на екрана, като отново се показват снимки, оценка на хотела, възможност за проверка на свободни места, сравняване на цените в сайта на хотела и различни онлайн агенции от типа на Booking и Expedia, основните детайли за хотела, ревюта от потребителите и т.н.

Какви са предимствата на Google Hotel Ads?

предимства на google hotel ads
Google Hotel Ads е инструмент, който предлага множество предимства за хотелите.

На първо място, разбира се, това е увеличеният трафик и повече директни резервации. В сравнение с Google рекламите, Google Hotel Ads е значително по-интерактивен и привличащ вниманието на хората инструмент, който позволява потребителите да се ориентират лесно, да получат всичката необходима информация и да направят резервация без особени усилия.

По данни на Google около 60% от туристите и 55 % от пътуващите по бизнес използват платформата, за да резервират хотел за своя престой. Google Hotel Ads ви позволява да се състезавате пряко с платформите за резервации, като по този начин си спестите плащането на комисионни към тях и спечелите допълнителни приходи.

Още едно от значителните предимства на Google Hotel Ads е липсата на посредник между хотела и гостите. За разлика онлайн платформите за резервации, където връзката с клиента се осъществява през тяхната платформа, с Google Hotel Ads вие получавате имейлите на вашите гости, което позволява да им изпратите допълнителни предложения за престоя им, както и да изградите стабилна база данни за имейл маркетинг кампании в бъдеще.

Как да си осигурите успех и да привлечете повече резервации?

повече резервации
Google Hotel Ads работи на принципа на наддаванията. Подобно на Google рекламите. Но за да подобрите шансовете да се покажете в топ позициите и получите повече конверсии, има някои полезни стъпки, които може да извършите:

● Оптимизирайте Google My Business профила на хотела

Google Hotel Ads са пряко свързани с Google My Business профила на вашия хотел. Затова е изключително важно да предоставите колкото се може повече информация за хотела. Например – адрес, телефон за контакт, работно време, основни удобства и услуги и др. В допълнение, добре е да добавите професионални изображения на хотела и стаите. От изключителна важност е предоставената информация да бъде актуална и коректна. Това позволява да потенциалните ви клиенти да се ориентират лесно и да получат търсената от тях информация.

● Ревюта на хотела

Важно е да мотивирате вашите гости да оставят ревю за престоя си. Високата оценка на хотела в Google увеличава шансовете ви да се покажете на топ позициите и да привлечете повече директни резервации. Много голяма част от потребителите ще разгледат отзивите, преди да решат дали да направят резервация. Затова постарайте се да предложите отлично обслужване, което да впечатли посетителите на хотела и да ви донесе 5 звезди.

● Инвестирайте в качествен уеб сайт

Вашият уеб сайт е не само лицето на хотела, но и оказва влияние върху класирането в резултатите. Ако сайтът ви е бавен, не получава много трафик и има висок процент на отпадащи потребителите, за Google това са поредица от негативни сигнали, които имат потенциал да попречат на успешното ви класиране.

Затова от голяма важност е да инвестирате в изработка на сайт за хотел, който да отговаря на актуалните тенденции и очакванията на потребителите. В случай, че имате нужда от нов уеб сайт за вашия хотел или търсите доверен партньор, който да отговаря за неговата поддръжка, UPguest предлага специализирана услуга Уеб дизайн и поддръжка, за която може да разберете повече тук: https://upguest.bg/uslugi/web-design-poddrujka/ .

В заключение бихме могли да обобщим, че Google Hotel Ads предлага големи предимства, както за потребителите, така и за хотелите. За да се възползвате от пълния потенциал на платформата, не отлагайте. Насочете усилия в тази посока още сега! Ако имате нужда от доверен партньор в това начинание, екипът от професионалисти на UPguest ще ви помогне да подобрите представянето на вашия хотел, за да получите повече директни резервации и да увеличите приходите си.

Разгледайте нашия блог и научете полезни съвети за хотелския маркетинг.

marketing-v-hotelierstvoto

Силата на маркетинга в хотелиерството: Как да привлечете

Хотелиерската индустрия и туризмът са сред секторите, които се основават на привличането на клиенти и предлагането на успешни услуги. Но как можете да привлечете нови клиенти и да управлявате...

Прочетете повече
razvitie-na-turizma-i-hotelierstvoto-prez-godinite

Пътуване през времето: Развитието на туризма и хотелиерството

Историята на туризма и хотелиерството Пътуването е дейност, позната на човечеството през цялата негова история. За едни от първите пътешественици са считани древните търговци, които обикаляли от място на...

Прочетете повече
privlichane-na-turisti-online-chrez-virtualni-obikolki

Привличане на туристи онлайн чрез виртуални обиколки: Съвети

В днешно време, благодарение на бързото развитие на технологиите, бизнесите успяват да се разрастват все по-успешно. Туризмът също е сфера, в която новите технологични иновации оказват влияние. Пример за...

Прочетете повече