Хотелиерската индустрия и туризмът са сред секторите, които се основават на привличането на клиенти и предлагането на успешни услуги. Но как можете да привлечете нови клиенти и да управлявате успешно своя бизнес в този конкурентен сегмент? Отговорът е в днешно време е само един: Маркетинг. В този блог пост ще разгледаме ключови стратегии и инструменти, които могат да помогнат на хотели и бизнеси в туризма да постигнат успех.
-
Представете вашата история
Всеки хотел има своята уникална история и атмосфера. Тя е важна, тъй като вдъхновява клиентите и ги привлича. Споделяйте историята си в уебсайта, социалните мрежи и маркетинговите материали. Покажете какво ви прави различни и защо клиентите трябва да изберат вашия хотел.
След като сте привлекли клиентите с уникалната си история и сте ги докоснали, продължете да ги изненадвате с персонализирано обслужване така, че да се почувстват част от тази история. Опознайте предпочитанията на вашите гости и им осигурете незабравимо преживяване.
-
Онлайн маркетинг
Създаване на уебсайт и профили в социални мрежи
Онлайн присъствието е от съществено значение в днешната епоха. Създайте професионален уебсайт, който представя вашите място за настаняване и услугите, които предлагате. Възползвайте се от силата на отличните фотографии и дигиталния маркетинг, за да спечелите нови онлайн последователи, които впоследствие да превърнете в лоялни клиенти.
Активното поддържане на профили в социалните мрежи е все по-популярно, тъй като дава добри резултати. Там хората получават както информация кои сте вие и какво предлагате под формата на различни изображения, видеа и публикации, но и виждат коментари от ваши посетители. Старайте се да поддържате високо ниво в тези канали.
Онлайн резервации и плащания
Улеснете процеса на резервация за вашите клиенти. Предоставете възможност за онлайн резервации и сигурни плащания. Този удобен начин на резервация може да привлече повече клиенти, особено тези, които предпочитат бързи и лесни решения.
В така забързаното ни ежедневие доста хора предпочитат да свършат колкото се може повече неща онлайн, включително и да предплатят дадена услуга. Това е улеснение както за клиента, така и допълнителна сигурност за вас.
-
Маркетинг чрез рецензии и препоръки
Събиране на рецензии
Рецензиите и препоръките от доволни клиенти са мощен инструмент за привличане на нови гости. Поощрявайте клиентите си да споделят своите преживявания и мнения за вашия хотел – дори може да им предложите минимален бонус, ако го направят. Създайте лесен начин за тях да публикуват рецензии, както и да споделят впечатленията си от преживяването си при вас в социалните мрежи и други онлайн платформи.
Изграждане на лоялност
Доверието, което клиентите имат към вас, е ключово за успешния маркетинг. Създайте програма за лоялност, която ще възнаграждава постоянните ви гости. Подаръци, отстъпки и специални предложения за тях могат да ги убедят да се връщат при вас отново и отново, както и да препоръчват хотела ви на техни познати.
-
Иновации
За да управлявате успешно хотелски бизнес, вие трябва да бъдете готови за постоянно развитие и иновации. Следете тенденциите в индустрията, внимавайте за новите технологии и услуги, които могат да подобрят преживяването на клиентите ви. И не забравяйте – следете конкуренцията и се старайте да не изпускате техните ходове, за да бъдете в крак с развитието на бранша.
В заключение можем да кажем, че с напредване на технологиите, всеки един бранш е пряко повлиян от онлайн средите и трябва да намерим правилния начин за бърза и качествена адаптация, така че тя да носи дивиденти за нашия бизнес. В сферата на услугите маркетингът е ключов фактор за това. Така че не подценявайте силата на интернет пространството, а я използвайте във ваша полза!