успешни практики как да рекламирате хотел от Upguest

Успешни практики как да рекламирате вашия хотел

Последвайте ни

Ако умеете да рекламирате вашия хотел успешно, това може да ви гарантира значителни ползи. На първо място, ще ви позволят да се отличите от конкуренцията, което е изключително важно, имайки предвид колко висококонкурентен е хотелиерския бранш. Също така, те имат потенциала да доведат нови посетители и да запълнят легловия капацитет на хотела. А всичко това ще позволи на вашият бизнес да се разраства и да генерирате все по-високи печалби.

Традиционните методи за реклама са доказали ефективността си, но с времето клиентските очаквания стават все по-високи и за да се откроите, имате нужда да помислите извън кутията и да откриете за нови начини как да промотирате вашия хотел. Ето няколко идеи, които могат да ви бъдат полезни:

Вземете максимума от слабия сезон

При повечето хотели, особено тези, разположени в сезонни курорти, една част от година е силна, а останалите месеци по-слаби.

Запълването на хотела през активния сезон, когато курортът се посещава от много туристи, вероятно не представлява трудност. Но какво да направите, за да привлечете гости през по-слабия сезон? Необходимо да положите допълнителни усилия и да бъдете проактивни.

През слабия сезон вашият хотел може да е чудесно място за провеждане на различни видове тържества, семинари, тиймбилдинги и др, които ще ви помогнат да запълните повече стаи. Добра идея е в тези месеци да предложите промоционални пакети с по-ниска цена или друг тип специални оферти, които да стимулират клиентите ви да направят резервация.

Обновете и промотирайте уеб сайта на хотела

обновете и промотирайте вашия сайт
В блога на UPguest нееднократно сме споменавали колко е важен уеб сайтът на хотела ви, особено щом става дума за директни резервации. Много от потенциалните гости на хотела, първо ще проверят вашия сайт, за да открият допълнителна информация, да разгледат вашите предложения и да се уверят, че именно това е подходящото място, което да изберат за престоя си.

Затова е добре периодично да обновявате сайта, като актуализирате не само информацията, но и дизайнът му. Уверете се, че дизайнът е модерен и лесен за използване. Мобилният изглед е повече от задължителен, имайки предвид, че все повече потребители използват телефон или таблет, за да търсят онлайн.

Един модерен, бърз и функционален уеб сайт е отличен начин да привлечете повече директни резервации, като не се налага да плащате комисионни на онлайн травел агенциите. Ако имате нужда от помощ за създаването или обновяването на вашия сайт, нашите специалисти ще се погрижат за това. За повече информация разгледайте нашата услуга Уеб дизайн и поддръжка.

Осигурете отлично преживяване на вашите гости

осигурете отлично преживяване на вашите гости
Няма по-добра реклама за един хотел от неговите доволни клиенти. Ако успеете да впечатлите вашите гости по време на престоя им, те със сигурност ще разкажат на приятелите си и ще ви препоръчат. Също така, доволните гости ще оставят и позитивно ревю за хотела. Както вече сме споменавали, добрите отзиви за хотела мотивират повече гости да ви се доверят и да направят резервация.

Затова започнете с нещо малко – като имейл, които да изпратите след потвърдена резервация – оставете своите контакти и задължително попитайте дали имат нужда от нещо допълнително, за да подготвите стаята преди пристигането им.

Персонална картичка или комплимент като бутилка вино, например, са отличен начин да покажете внимание и специално отношение. Предложете им да се включат в разходка или друго събитие, организирано от хотела, към което биха имали интерес. Всички тези малки детайли ще ви помогнат да подобрите преживяването на гостите.

Използвайте съдържание, генерирано от гостите ви

използвайте съдържание генерирано от вашите гости
Вашите доволни гости не само ще оставят ревю, но може би ще споделят снимки и видеа от престоя или от специално събитие, което се е провело в хотела. Стимулирайте гостите да оставят ревюта, а също да споделят снимки, като отбележат хотела или дори използват специален хаштаг. Това помага да достигнете до повече потенциални клиенти.

Още по-хубавото е, че бихте могли да използвате отзивите и снимките, за да рекламирате вашия хотел и услугите, които предлагате. Те ще допринесат за изграждането на доверие у аудиторията, а и както знаете, препоръката е изключително убедителна реклама. Разбира се, важно е да поискате съгласие на гостите предварително, за да използвате снимките им.

Друга интересна идея е да заснемете кратки видеа с гости на хотела, които да разкажат за своите преживявания и да ги използвате, за да създадете рекламна кампания.

Това са няколко предложения, които си струва да опитате. В случай, че имате нужда от доверен партньор, който да ви помогне да изградите цялостна маркетингова стратегия за вашия хотел, която да ви помогне да развиете своя бизнес, разгледайте услугата Консултации стратегии на Upguest.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on pinterest

Разгледайте нашия блог и научете полезни съвети за хотелския маркетинг.

как да използвате Google Hotel Ads

Как да използвате Google Hotel Ads, за да

Платформата на Google предоставя множество различни възможности за бизнесите да рекламират своите продукти и услуги.  По този начин достигат по-лесно до своите таргет клиенти. Един от най-популярните и най-широко...

Прочетете повече