Ако сте собственик или управител на хотел, Instagram е една от социалните мрежи, на които трябва да обърнете внимание. Към този момент, платформата има над 112 млн. активни потребители от целия свят, а в нея доминираща роля заема качественото визуално съдържание. Това превръща Instagram в перфектното място за хотелите да развият своя бранд и да привлекат нови клиенти и повече резервации. Звучи обещаващо, нали?
В случай, че до този момент не сте използвали Instagram, за да промотирате Вашия хотел, или поне не с нужния успех, не бързайте да се отказвате. В тази статия сме обобщили 5 стратегии за хотели в Instagram, които лесно може да приложите. А още по-хубавото е, че доказано работят. Вижте кои са те:
1. Покажете предимствата на вашия хотел
Един от основните начини, по който да използвате Instagram акаунта на хотела е да покажете неговите предимства и силни страни. Как може да направите това? Със снимки, видео и кратки истории, разбира се. Ако гордостта на Вашия хотел е големият басейн, модерният СПА център или луксозно обзаведените стаи – тогава покажете ги. Направете естетически изпипани снимки, които да накарат потребителя да иска да отседне при Вас.
Не оставайте с впечатление, обаче, че само луксът се котира в Instagram. Ако сте малък семеен хотел, който не разполага с гореспоменатите екстри, това не означава, че няма какво да покажете. Снимайте и разкажете малко повече за местността и природата или покажете как приготвяте традиционна закуска. Важното е съдържанието да събуди емоция, за което освен красивите снимки, помагат и кратките описания.
2. Позволете на потребителите да надникнат зад кулисите
Това е една страхотна стратегия, която ще позволи на потребителите да се ангажират още повече с Вашия бранд. За да постигнете този резултат, може да използвате Вашите служители и покажете с какво се състои работата им. Покажете как шеф готвачът в ресторанта приготвя своя специалитет или как стаите се подготвят за всеки гост. Постарайте се с тези истории да предадете послания на потенциалните Ви клиенти – ние имаме отлична кухня или пък хотелът ни поставя Вашето удобство на първо място. Това ще ви помогне да се отличите от конкурентите, като създадете своята уникална идентичност и персонализирате вашия бранд.
3. Състезания и игри
Потребителите обожават състезания и игри, особено ако могат да спечелят някаква награда. Организирането на игри и състезания е чудесен начин да достигате до нови аудитории и да разраснете базата си от последователи. А това означава, че ще имате повече хора, на които да изпратите своите послания и да трансформирате в гости на Вашия хотел. Ето и няколко идеи в тази насока, които да Ви помогнат с доза вдъхновение. Например, направете игра, в която потребителите да измислят име на специалитета в новото Ви меню, а един от тях да спечели вечеря за двама в ресторанта на хотела. Друга идея е да направите състезание със снимки, като за да участват, потребителите трябва да ви отбележат в пост или стори и да разкажат повече за историята на снимката. Възможностите са неограничени, а правилата и наградите зависят изцяло от Вас.
4. Партньорство с инфлуенсъри
Инфлуенсърите са звездите на Instagram. Те имат голяма база от последователи, които се доверяват на тяхното мнение. Затова партньорството с различни блогъри и влогъри е още един отличен начин да промотирате Вашия хотел. Те могат да създадат платено съдържание – снимки, видеа, статии, с които да представят хотела или да разкажат повече за своя престой. Много инфлуенсъри биха се съгласили да промотират Вашия хотел в замяна на една или няколко нощувки. Когато избирате с кого да работите, броят на последователите далеч не е най-важен. Потърсете инфлуенсър, който има опит в хотелиерската или туристическата индустрия, а също така създава ангажиращо и качествено съдържание.
5. Използвайте съдържание, генерирано от потребителите
Последно, но не и по значение – използвайте съдържание, генерирано от потребителите. Тази стратегия има много предимства. На първо място, напълно безплатна е. Може да използвате добрите отзиви и ревюта, които сте получили от гостите. Също така, може да добавите снимки и истории от специални събития. Разбира се, всичко това трябва да стане с изричното съгласие на гостите. По този ще изградите човешко лице на Вашия бизнес, а ревютата и препоръките ще създадат доверие у потребителите и ще ги убедят, че именно Вашият хотел е най-подходящото място, което могат да изберат.
Това бяха 5 доказани стратегии, които вече знаете как да приложите в Instagram маркетинга на Вашия хотел. Бъдете креативни, споделяйте качествено съдържание и го правете редовно. Гарантираме Ви, че резултатите няма да закъснеят. Ако се нуждаете от помощ, за да изградите силно онлайн присъствие в социалните мрежи, разгледайте специализираната услуга – Онлайн маркетинг за хотели на UPguest.