как да имаме перфектната хотелска Facebook страница

Как да имаме перфектната хотелска Facebook страница?

Последвайте ни

Днес онлайн рекламата е най-важната и ключова част от развитието на всеки бизнес, особено на тези бизнеси, които пряко работят с клиенти и предлагат определени услуги.

Тъй като пазарът е наситен с всякакви предложения за наемане на помещения и нощувки от най-различен ценови диапазон, за всеки хотелиер е важно да се увери, че присъствието му в интернет е достатъчно силно и носи ползи за бизнеса му.

Чудите се как да постигнете това? Днес ще ви предложим няколко практични идеи как да създадете перфектната Facebook страница на вашия хотел. Вижте кои са те:

Снимки

Редовното качване на снимки е един от най-важните моменти при поддръжката на страница в социалните мрежи. Уверете се, че снимките, които качвате, са с възможно най-високо качество. Снимайте стаите, банята, терасата и всички помещения от най-подходящия ъгъл.

Ако хотелът ви има ресторант, направете снимки на приготвяните от вас ястия и ги използвайте, за да създадете съдържание за фейсбук страницата на хотела. Можете да качите снимки и на доволните си гости ( с тяхно разрешение, разбира се!)

Бъдете полезни

Ще спечелите допълнително бонус точки, ако освен за своя хотел, предлагате на гостите си информация за туристически обекти наблизо, интересни факти за града, в който се намира хотелът ви и полезна информация като добри заведения, интересни активности за посетителите и др.

Направете проучване

Експериментирайте с различни дни и часове, в които да публикувате, за да разберете, кога постовете Ви достигат до най-много хора. Опитайте и с различни типове съдържание – снимки, интересни факти и други.

Ако имате нужда от вдъхновение и идеи, винаги може да се информирате какво съдържание публикуват конкурентни хотелски страници.

Насърчавайте оставянето на отзиви

Едно от първите неща, което всеки човек прави преди да натисне бутона “Резервирай”, е да прочете отзиви и впечатления от предходни гости. Оставете визитки с данни за онлайн присъствието на хотела си в стаите и общите пространства.

Поръчайте стикери и ги залепете на вратата, итструктирайте персонала си да насърчава оставянето на отзиви. Това е много важен момент за вашата реклама. Разбира се, погрижете се клиентите ви да са винаги доволни, за да получите отлични ревюта.

facebook страница

Промоционални кампании и игри

Публикувайте информация за промоционални кампании и оферти в своята Facebook страница, за да привлечете повече интерес. Можете да организирате онлайн игри с награди като безплатен уикенд за двама, отстъпка при препоръчване на приятели и много други.

Добра идея е част от условията за получаване на награда да включват споделяне на страницата, оставяне на коментари или тагване на приятели. По този начин ще предизвикате повече споделяне и интерес към страницата си и ще подобрите статистиките си.

Изградете мрежа от партньори

Добра практика е да изградите партньорство с различни хора или страници, които да споделят ваши публикации и да ви рекламират. Това могат да бъдат инфлуенсъри или други партньори, които имат повече последователи и са заинтересовани да работят заедно с вас.

Facebook реклами

Facebook рекламата остава един от най-добрите и най-достъпни начини за успешно прилагане на онлайн маркетинг. Възползвайте се от предлаганите функции за таргетиране на конкретна аудитория и прилагане на филтри (пол, възраст, местоположение, интереси и т.н.).

За да сте сигурни, че ще изразходвате бюджета си оптимално, добра идея е да поверите фейсбук рекламата на специалисти с доказан опит в хотелския маркетинг.

UPguest предлага специализирана услуга Онлайн маркетинг за хотели, която ще ви помогне успешно да постигнете вашите бизнес цели. За допълнителна информация, изпратете запитване и ние ще се свържем с вас!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on pinterest

Разгледайте нашия блог и научете полезни съвети за хотелския маркетинг.

как да използвате Google Hotel Ads

Как да използвате Google Hotel Ads, за да

Платформата на Google предоставя множество различни възможности за бизнесите да рекламират своите продукти и услуги.  По този начин достигат по-лесно до своите таргет клиенти. Един от най-популярните и най-широко...

Прочетете повече